středa 9. července 2008

Uz se nam to chyli ke konci

Uz jen poslednich par tydnu, zitra posledni zkouska a nas Erasmus bude tatam....
ted se dostavam do faze, kdy bilancuju, jak se mi tu libilo, co mi tu vadilo, co a jestli mi bude v Cechach chybet, jestli se mi bude styskat...
Bude, fakt jo....Prestoze tady na to clovek nadava (a ze je na co nadavat), tak jsou proste veci, ktere vam budou chybet...Les Mauvais Garcons, vyhlidka, pasteis, café, strasne levny obleceni:)) a mesto jako takovy....lidi, resp. portugalci, ti mi asi moc chybet nebudou, nepotkala jsem za tu dobu vic nez jednoho dva, s kterymi se da normalne bavit....ale to neznamena, ze tu takovi nejsou, jen jsou asi nekde schovani...
Budou mi chybet vylety na plaz, Cascais, Caparica...Sintra a jeji Palacio da Pena je taky neco uzasnyho, proste spousta mist, s kterymi mam spojeny fajn zazitky s fajn lidmi...
Erasmus je uplne jiny zivot, nez zijete doma...a ten navrat do reality asi nebude nic snadnyho, ale taky se na tu realitu tesim, moc...
no, tenhle prispevek je tak trochu, tak trochu vic, na nic...ale mela jsem nejakou chut sem zase neco po strasne dlouhy dobe napsat...

beijinhos

Žádné komentáře: